Onze klantenservice is per email bereikbaar op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Telefonisch kunt u ons bereiken of een bericht achterlaten op nummer 06-21827949.

Voor vragen over onze vingerstrips verwijzen wij u vriendelijk naar ons contactformulier, u krijgt dan binnen 24 uur een antwoord van een specialist.

Klachtenregeling en afhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

Vingerstrip.nl raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Vingerstrip.nl
Grootzeil 429
1319 DS  Almere                                                                                                                                

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht.

Indien schade, stuur altijd het factuurnummer en foto’s mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u één week de tijd om het defect te melden. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Vingerstsrip.nl zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:

1. Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen of defecten zijn ontstaan.

2.  Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.

Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product naar Vingerstrip.nl.

Wij streven er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.

U ontvangt van ons altijd een ontvangstbevestiging zodra wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto’s te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens.

Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.

Betalen op deze website

U kunt op onze website op verschillende manieren betalen, zoals met PayPal, Ideal of door vooruit het verschuldigde bedrag over te maken op onze zakelijke bankrekening. Betalen gaat conform de garantie- en service voorwaarden van PayPal en Ideal. Wij hanteren de hoogste graad van veiligheid en gebruiken geen cookies tijdens het afreken- en betaalproces. Deze processen worden door middel van SSL-certificaten ondersteund en vereisen geen login gegevens op deze website of webserver. U logt alleen in op PayPal of via Ideal bij uw bank. Het bestellingsproces wordt ondersteund door shop2site systemen. Deze systemen staan bekend om hun extreem hoge veiligheidsgraad.

   
© Vingerstrip © 2017